Zon, zon, zon!   8 comments

 
Zal het nu eindelijk eens mooi weer worden of is het op? Weilanden zijn modderpoelen en mens en dier snakt naar wat zon, volgens de berichten die ik voor een keertje maar eens geloof wordt het zelfs kouder! Inmiddels alweer een week om en maar wachten op de "koperen ploert" zoals de oud Indië gangers de zon noemden. Vorige week vrijdag had ik de hoop dat er deze week eens goed nieuws te melden was, ijdele hoop! Overal gaat de ellende gewoon door, in Afghanistan zijn ze waarschijnlijk uit hun holen gekropen en beginnen ze opnieuw met het in elkaar knutselen van bermbommen, Irak blijft hetzelfde en de ministers reizen wat af! China waar de mensenrechten toch wel ernstig worden geschendt maakt zich op voor die prachtige Olympische Spelen, sorry voor de sportliefhebbers maar als ik wat te zeggen had ging ik het daar toch echt boycotten, er wordt wel gezegd wat heeft sport met het land zelf te maken, nu voor mij wel! Nu moet ik natuurlijk wel eerlijk blijven ik geef niets om sport dus makkelijk praten. Als ze bij het voetballen roepen "een prachtige paas (ik weet dat het anders geschreven wordt) roep ik heel vrolijk "en een prettige pinkster" en ga door waar ik mee bezig was. Na een portie droevenis over iedereen uitgestort te hebben en in de hoop dat ik volgende week écht eens wat leuks heb te vertellen,
 
prettig weekend
 
 
 
 
Posted 4 april 2008 by Ann McDunn in Space vrienden en vriendinnen

8 responses to “Zon, zon, zon!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hey Ann vanochtend om half 6 regen maar nu een en al zonneschijn hier bij ons .Nu woon jij ook in de buurt zullen we maar zeggen dus ik denk dat het zonnetje zich daar ook laat zien .
    Fijn weekend samen .
    Gr Jan en Tanja

  2. Hoi Ann, De mooie dagen komen heus wel. We zullen maar denken : we hebben ze nog tegoed dan. De rotzooi in de wereld..daar moet je maar niet te lang aan denken, want daar wordt niet vrolijk van. Ik ben zelf gek op sport, heb ook heel veel aan sport gedaan vroeger, dus ik kijk er graag naar op tv. Kop op, keep smiling, hakuna matata en lekker spacen ! Greetings.

  3. Dear Ann,
    Ja ook ik snak naar het voorjaar,misschien wordt ons geduld wel beloond met een hele mooie zomer.
    De naderende Olympische spelen doen mij ook niets,en jij denk toch niet dat Nederland die gaat boycotten,
    er zijn zoals gewoonlijk te veel economische belangen.
    Wat heeft Henk de Nijs een prachtig loflied geplaatst he?
    Voorzover de gezondheid dat toelaat,wens ik Geert en jou een fijn weekend.
    Kus van Edward.

  4. Het mag voor mij inderdaad lente worden, mijn vriend en ik vertrekken 16 april naar Gran Canaria dan weten we zeker dat we zon hebben want het word de hoogste tijd. Wat China betreft ben ik het met je eens, er moest geen mens naar toe gaan want ik vind het  echt huichelen. De Olympische spelen en doen alsof er alles zo geweldig is maar ondertussen…….Zeker sport heeft daar misschien dan wel niets mee te maken, maar ik kan zoiets niet uitstaan. Groetjes en een prettig weekend.

  5. Lieve Ann, jammer dat het zonnetje nog steeds niet wil. Maar wat nu niet komt hebben we nog allemaal tegoed. Vorig jaar was april heel zonnig maar toen hadden we verder niets meer gekregen in de zomermaanden…
    Zonder wat leuk nieuws hebben we wel de zonvitamine nodig. Heerlijk altijd die eerste zonnestralen! verlang er wel naar.
    Ik wens je toch een fijn weekend, en wie weet komt er nog wel onverwachts leuk nieuws voor je. Lees mijn blog maar niet, want dat is ook niet echt om vrolijk van te worden. Maar ja, soms wil je de dingen toch opschrijven….
     
    Fijn weekend samen met je mannetje!
     
    Annelies

  6. Ann,Ik begrijp wat je voelt hoor,Ik maak het dagelijks mee,Veel onkruid,en dat wil WEL groeien,en haast niet uit de grond te krijgen,en als je het er uit krijgt,komt er hele kluit kleffe aarde mee,dan moet ik dat eerst weer laten drogen voor ik dat op de composthoop kan gooien.Over een paar weken moet ik al weer klaar zijn.Maar het elk jaar gelukt zal dit jaar ook wel goed gaan,
    ann,net wat sandra zegt moet houden hoor,het voorjaar zal komen,op de kalender is het nog maar net begonnen.Jullie ook een heel fijn weekend toegewenst van gerrit en elly uit Uffeltonia.

  7. Nou nou, kop op, na regen komt zonneschijn, dat weet je toch! Maar je hebt gelijk, we snakken allemaal naar de zon en mijn lammetjes willen ook naar buiten!!!
    Fijn weekend!

Geef een reactie

