Paasdagen   7 comments

 
Het is nog aan de vroege kant, maar aangezien iedereen elkaar al prettige paasdagen wenst ga ik het alvast ook maar doen. Jammer dat er slecht weer voorspeld wordt en een heleboel natte sneeuw en kou hoort eigenlijk niet bij Pasen, maar het is meestal wel zo dat als april niet al te goed inzet dat mei een stuk beter wordt en daar hou ik me maar aan vast. Rode roosGezellig een paar vrije dagen thuis doorbrengen kan heel gezellig zijn met een paasstol, eitje, sinaasappelsap enz. en spacers vermaken zich altijd!
 
Pretttige Paasdagen
 
paaskuikens    krokussen    paaskuikens
Posted 20 maart 2008 by Ann McDunn in Space vrienden en vriendinnen

7 responses to “Paasdagen

Subscribe to comments with RSS.

  1. Af en toe Ann bekijk ik ook andere blogartikels van u.Zo heb ik binnenkort je blogje helemaal bekeken..De winter staat voor de deur hopelijk zijn we weer gauw aan Pasen toe.Voor we het weten steken de crocusjes hun kopje weer boven.
    Lieve groeten
    Marylou

    • Wat leuk Marylou dat je alles bekijkt, er zitten nog blogs bij van voor we over gingen van Space naar Word Press dus niet alles staat er meer helemaal goed op. Aan de winter moet ik niet denken, het is een mooi gezicht hoor een witte wereld maar niet aan mij besteed, als eerst de crocusjes er maar weer zijn dan leef ik een stuk lichter, lieve groet terug, Ann.

  2. jullie ook fijne paasdagen (het lijkt wel kerst….)met veel eitjes. je kunt dit jaar ook voorelkaar binnen de paaseitjes verstoppen, maar de chocolade eitjes dan niet in de kachel stoppen hè (het lijkt wel sinterklaas….)
    Groetjes

  3. Hoi Ann.
    Ik wens jou ook fijne paasdagen toe.
    Het babytje is geen familie. 3 weken geleden benaderde mijn directeur me of ik foto’s wilde maken zodra haar kindje geboren zou zijn. Deze week was het dan zover.
     
    Groetjes van mij

  4. Ann en Geert jullie ook een  FIJN PAASWEEKEND.  Ik ga mijn plantjes verzorgen zo dat die ook een fijn paasweekend hebben.
    Groetjes van Gerrit en Elly  .

  5. Ann en Geert jullie hele fijne dagen en ja wie weet een witte wereld .
    Als dat zo  zou zijn kunnen we toch mooie foto,s er van maken .
    gr Jan en Tanja

  6. Jij en je man ook vredige pasen krijgen we nu een witte Paas????
    Ik ben nooit zo goed in al dat feestdagengedoe, maar dat we lekker vrij zijn is wel prettig:-)
    LiefsBenona

Geef een reactie

