Covers   7 comments

 
Alweer nieuwe bladen in de handel! Ga nu naar de boekwinkel en schaf deze unieke exemplaren aan, zoals ze meestal zo prachtige op de folders zetten Op = Op. Sorry Bernadette ik kon het niet laten en gelukkig weet je niet waar ik woon. Beschaamd
 
Benona veulen van het jaar 2008  Ann (eens)
Posted 18 maart 2008 by Ann McDunn in Space vrienden en vriendinnen

7 responses to “Covers

Subscribe to comments with RSS.

  1. ja, hoe doe je dat? Vele uren achter de computer en plakken maar. Nu naar buiten, de zon schijnt en het veulentje speelt in de wei???

  2. Ik schrijf dus ik blijf… kan ik in het volgende nummer een artikeltje schrijven over…. uhh…. noem maar een onderwerp. Ik ben expert op het gebied van vliegen op een bezemsteel en verander heel makkelijk blonde meisjes in kikkers. Lijkt ’t je iets? Ik hoor het graag. Groetjes, Ilona

  3. Wat een goed begin voor kleine Benona :-))) nu al een ster ***
    Prachtige bruid was je GretaGarbo-achtig …> wanneer krijgen we de inhoud van die tijdschriften te zien???
    LiefsBenona 

  4. Haha, dit is leuk! Een mooi bruidje hoor….en dat veulentje komt me wel heel bekend voor???
    Knap gedaan Ann, hoe krijg je het voor elkaar.
     
    Liefs Liesje

  5. Mmmmm…. dat magazine links over nieuwe veulens in 2008 trekt mij toch veel meer dan het tijdschrift rechts, met dat artikel : bruiden uit de vorige eeuw. (p.s. op internet weet ik je wel te vinden hoor, hahaha)

  6. Ann dat heb je met spacevrienden ,ik dacht toen ik die drie bladen bij bernadette zag,wedden dat er nog meer uitgevers zijn,maar dat het zo hard zou gaan, had ik niet gedacht,Benona terecht Veulen van het jaar, Prachtige bruid Ann,mag ik wel zeggen!Goede keus voor de cover .Ik ga naar bed,wel teruste Ann.Groetjes.

  7. Dear Ann,
    Dit zijn collectors items!!
    Zojuist ging ik een patatje halen in de Koningshoek,en zag mensen in slaapzakken liggen voor de boekwinkel.
    Kus,Edward.

Geef een reactie

