Toch een beetje gelukt!   15 comments

 
Vanmiddag maar met Geert naar Maria Justyna B en kind getogen gewapend met m’n camera’tje, nou moeder vond het maar niets terwijl Geert en Harm moeder verwende met biks om haar af te leiden kon ik het nieuwe kind op een paar foto’tjes zetten, het resultaat is dus niet geweldig maar zo krijgen jullie toch een idee van moeder en kind.
 
Benona D even een plas doen 15-03-2008 Maria Justyna B en Benona D 15-03-2008
 
De enige kans die ik bij de baby kreeg was toen ze stond te plassen Beschaamd maar iemand vind het vast leuk! De
naam van het veulen is geworden Benona D. Tja, nu moet ik wél de papieren invullen maar vooruit dan maar
voor wat hoort wat. Dat Benona wat haren onder haar kin heeft is normaal bij veulens, hier en daar zit altijd
een plukje haar dat later weer verdwijnt.
 
 
Posted 15 maart 2008 by Ann McDunn in Natuur

15 responses to “Toch een beetje gelukt!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hallo Ann,
    dit is een beetje een late reactie,
    maar ik wilde je toch nog even feliciteren, wat een mooi veulen hè?
    geniet er maar lekker van en ik kijk uit naar de volgende foto’s!
    Groeten, Liza
     

  2. Heel mooi en bijzonder…

  3. beetje laaat om te reaggeeren had even geen fut
    maar ik vind dit een wonder en wat mooi zou ze zo hier willen hebben kwam er niet meer vandaan  bleef de heelen dag in de aan slag met foto toestel prachtig ann

  4. Ha Ann, wat een schatje. Soms zie ik zo’n veulentje buiten dartelen en ik vind ze zo vertederend. Jammer, dat mammie  niet zo gemakkelijk is. Je hebt in ieder geval erg je best gedaan om het op de foto te zetten en het is goed gelukt. En de naam vind ik prachtig! Leuk voor Benona!
     

  5. Lieve Ann, wat leuk dat Benona er zo blij mee is dat ze nu tante is.
    Weet je dat er ooit een giraffe naar mij vernoemd is….hihi Ze kende me wel niet maar toch.
    Een paar jaar geleden hadden wij een abonnement op het safaripark beekse bergen. En toen zaten we in de rondtourbus. Er was een klein girafje geboren…..kijk eens hoe mooi! Dat is nou ons Anneliesje….boehhhhwhaaaaaaahhhh. Lachuhhhh
    Elke keer als ik er nu kom kijk ik even naar Anneliesje.
     
    Liefs Annelies

  6. Dank je Ann dat jullie het veulentje naar mn lieffie Benona vernoemt hebben….
    Ik weet hoe trots ze er mee is….ze is er zelfs stil van…en super blij…
    Mooie foto´s …. jullie kunnen er zeker van zijn dat BENONA een super peettante heeft…-))
    Liefs en Groetjes Nick

  7. WOWWW ik krijg er gewoon tranen van in mijn ogen echt voelt zó speciaal en ja die haren onder Benona’s kin die trekken we er later wel weer uit :-))))
    Tjeminee je moest eens weten hoe mijn hartje tekeer gaat, wat speciaal zeg …>de foto’s zijn prachtig en ik ga ze gelijk in mijn weblog zetten, wat een feest tetteritettjappetajippiejahoe ik ben zo blij!!!!
    Dank je lieve Ann, wat zal ik dadelijk blij slapen …. liefs Benona  … tjee een veulentje dat naar mij genoemd is ben er stil van pffff…

  8. Mooi hoor! Moeder met kind, wat is dat kind eigenlijk gelijk al groot he? en al meteen op eigen benen staan…
    Wat zal Benona blij zijn als ze ziet dat het kind Benona heet. Het is ook een bijzondere naam…
     
    Liefs Annelies

  9. Dat zijn toch goede  foto’s geworden?
    Ook een mooie naam,hoe kom je er op!!!
    Kus,Edward.

  10. Ach… wat een dot! Friezen zijn zoooooo mooi! Ik heb veel jonge beesten, maar een veulen heb ik nog nooit gehad. Een kennis van mij heeft ook een hoogzwanger paard, ik hoop dat ik bij haar wat kiekjes mag maken, lijkt me zo leuk!
    Groetjes

  11. Hartstikke leuk Ann.
     
    Veel bewondering voor jou dat je toch de euvele moed had om met gevaar voor eigen leven deze foto’s voor ons te maken.
    Benona, die naam komt me zo bekend voor, moet toch even nadenken, heb je het veulentje soms vernoemt????

  12. Ann, zo te zien, heb jij je   foto van gisteren   toch kunnen maken, lijkt mij,het lijkt nu net door dat plassen, of ze net gaat staan na het veulen gisteren.Ik ben aan het brainstormen hoor,het is je toch gelukt,we weten nu hoe het veulen er uit ziet.Ann nog een fijne avond,groetjes van gerrit en elly.

  13. Hallo Ann, Het is toch een prachtig en lief momend om dit op de foto te krijgen , mooi hoor. Liefs Janny

  14. baby’s en jonge dieren blijven toch verwonderen en zijn om te bewonderen. Prettig weekend

  15. Toch mooie foto,s Ann .
    En ja plassen hoort er nu eenmaal ook bij gelukkig ,
    Ook blijft ze dan stokstijf staan zodat jij je foto kon schieten .
    Fijne avond .
    Liefs Tanja

Geef een reactie

