Er staat wat voor de deur en jawel hoor het is het weekend!   10 comments

 
Lieve vrienden, vriendinnen en bezoekers, de meesten van jullie hebben inmiddels weekend! Heerlijk twee dagen vrij, het weer is jammer genoeg niet geweldig maar écht koud is het ook niet. Om iedereen toch niet in spanning te laten zitten maar een foto van de wonderbedonderbollen, zoals jullie kunnen zien verwacht ik toch echt niet dat ik over twee en een halve week twee prachtige planten met bloemen zal bezitten, maar er zit leven in en dat is al heel wat meer dan dat ik er na een week van verwachtte, de een is wat achterop geraakt en de ander heeft er duidelijk zin in. Het zijn wat dat betreft net mensen Beschaamd de een is vlugger dan de ander. Maar afijn hoop doet leven dus ik blijf tegen het tweetal praten en vooral het achtergebleven bolletje krijgt extra aandacht, want zo hoort dat natuurlijk. Wél moet ik me telkens bedwingen om ze toch maar een beetje water te geven of een ietsepietsie tuinaarde. Jullie worden uiteraard op de hoogte gehouden, want stel jullie komen op een tuin of bloemenbeurs en zien die dingen, mocht de hebzucht toeslaan dan weten jullie waar je aan begint.
 
WonderBedonderBollen
Posted 7 maart 2008 by Ann McDunn in Space vrienden en vriendinnen

10 responses to “Er staat wat voor de deur en jawel hoor het is het weekend!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lieve Ann, ze zien er wel heel bijzonder uit….ja, wat zal ik ervan zeggen….
    Ben er nog maar eens een tijdje heel lief voor, misschien ga ik ze dan wel mooi vinden…LOL
     
    Liefs Liesje

  2. Hier ga je toch helemaal van uit je ( wonderbedonder ) bol he, er zit zowaar leven in!
    Een heel fijn weekend voor jou en Geert.
    Kus,Edward.

  3. ’t is wel grappig om te zien hoe de natuur zo zijn geheimpjes heeft…..hou vol, je geduld wordt vast beloond!
    Fijn en rustig weekend! (hier ist wel anders, top druk met kinderen overal heen brengen, kantine dienst van de voetbalclub,en de lammeren((de eerste 3-ling is net geboren)),nee geef mij maar een doordeweekse dag….)
    Ik hoop dat t een beetje lente achtig wordt, geniet ze in ieder geval!
    groetjes

  4. Toch vind ik ze wel mooi hoor, vooral de linkse.
    Doe er maar eens een stuk of zes in een cirkeltje, leg er wat takjes en rommel omheen en het is precies een nestje met jonge hongerige vogeltjes.
     
    Gewoon je fantasie gebruiken.
    Fijn weekend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. Hoi Ann,
    Hahaha wonderbollen! Aangezien ik geen "groene vingers" heb zijn het voor mij ook wonderbollen want ik zou niet weten welke plant daar uit tevoorschijn zal komen.
    Ik wens je nog veel succes ermee.
    Liefs van mij.

  6. Leuk om te zien! Komt best goed, denk ik. Misschien sta je nog wel versteld van wat er nog gaat komen.
    Jij ook fijn weekend en wat rusten en bijkomen van het paasverhaal.

  7. Mooi woord "wonderbollen" vind ’t een beetje op "toverballen" lijken :-)
    SUK6

    «»Vosje«»
  8. nu er zit leven in en dat kan hard gaan hoor ik wacht af is wel spannnd zo

  9. Nou Ann,
    het begint er toch op te lijken hoor! Al wordt je geduld wel hèèèèèèèl erg op de proef gesteld!
    ‘k Ben net terug van de jouw welbekende wandeling, met Snoopy lekker in het bos gelopen.
    Nog 1 nachtje slapen (hoop ik) en met behulp van een echte TNT-er hoop ik dat dè bestelling, morgen bij je in de bus valt.
    En anders moet je denk ik nog even geduld hebben tot maandag…….
    Maar dat zal ook wel lukken 😉
    Tot gauw weer, Liza
    Valt ook nog wel mee hè?

  10. Nu Ann het lijkt goed te gaan met je bollen .
    Spannend hoor al die weken wachten voordat ze gaan bloeien .
    Ben zeer benieuwd .
    Gr Tanja

Geef een reactie

