Weekend   3 comments

En alweer is er een week voorbij gevlogen en dat is helemaal niet erg want dat wil toch zeggen dat ik me beslist niet heb verveeld. De voorjaarsvakantie is begonnen en de weervoorspellers zeggen dat zondag, zoals de naam al zegt, het zonnetje erbij komt. Pieter Paulusma moet er nog even over nadenken maar als de weergoden het goed met ons voor hebben wordt het extreem zacht en dan ook nog wat zon erbij dat kunnen we allemaal gebruiken. Ouders met kleine kinderen hebben het dan toch een stuk makkelijker en alle anderen kunnen er ook van genieten. De winter kan mooi zijn, maar die schiet nu lekker op en het voorjaar met het prille groen, de bloemetjes en bloesem is toch wel echt mijn tijd! Een Elfstedentocht zie ik niet meer komen maar ook dat is niet erg want de rayonhoofden zullen inmiddels het geld wel opgemaakt hebben aan Beerenburg van Sonnema en Fryske Dûmpkes, het zij ze gegund.Rollend met de ogen Voor nu:
 
weekend
Posted 22 februari 2008 by Ann McDunn in Space vrienden en vriendinnen

3 responses to “Weekend

Subscribe to comments with RSS.

  1. nu ann hier begint het goed het ziet er mooi uit buiten ga zo heerlijk er van genieten
    wens je ook een heel fijn weekend toe gr va els

  2. Dear Ann,
    Uit Maassluis wens ik jou ook een heel prettig weekend!
    En geniet maar van het mooie weer als Pietje besluit om het door te laten gaan,
    want vanaf wordt het wisselvallig met de nodige regen.
    En een Elfstedentocht, nou nee dankje wel, de winter van 1963 staat in mijn geheugen gegrift!
    Kus,Edward.
     
     

  3. Ik ben net thuis uit mijn werk ,het was vanmiddag er druk ivm ht schaatsen in Heerenveen .
    Als ik werk heb ik er geen erg in hoe het weer er buiten uitziet .
    Maar ben ik vrij  jaaaaaaaa dan wil ik de zon en heerlijk met de tuin beginnen .
    Voor jou een heel fijn weekend en op naar de zondags zon .
    Gr Tanja

Geef een reactie

