Het niet-rokersfeestje   4 comments

Soms aardig grof, maar ik blijf lachen om Harrie Jekkers en aangezien lachen gezond is toch maar één van zijn leukste teksten.
 
Posted 22 februari 2008 by Ann McDunn in Cabaret

4 responses to “Het niet-rokersfeestje

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hij is goed he,onlangs dit nog op TV gezien maar je blijft er elke weer om lachen!
    Kus,Edward.

  2. Lieve ann,
    Ik heb werkelijk in een deuk gelegen van het lachen
    Hoezo grof? Hij is steengoed!!
    en ondertussen draai k mijn shaggie wel achter m"n pctje.
     Veel liefs van Ria
     
     

    Lady Flower Power
  3. Zòòòò…….. ik heb zitten genieten, Ann. (en Jeff trouwens ook) Ben je gek, dat is toch niet grof.
    Hartstikke goed en leuk. Klasse. Top!
    Dat dialect.. zo geinig.
    Groetjes uit
    Zeeland
     

  4. Hahahahahahahahahahahahahaha Uche uche Bij mij in huis word ook niet gerookt maar deze man is schitterend. Plak die pleister op je bek haha. Dit is echte satire en dat mag van mij retegrof zijn.
     
    Groetjes,
    Henk

Geef een reactie

