*Snik*   7 comments

Lieve vrienden en vriendinnen, vanuit de bibliotheek waar ik een half uurtje achter/voor de computer mag plaatsnemen
wil ik iedereen even groeten, mijn computer is naar de dokter en die zal proberen er zo snel mogelijk wat aan te doen.
Edward is zo lief geweest om jullie van het droevige nieuws op de hoogte te stellen maar leuk is anders, ik hoop tot spoedig.
Ook hartelijk dank voor de berichtjes en mooie plaatjes in mijn gastenboek! Geen tijd meer,Bedroefd *zucht*, liefs voor allemaal van Ann.Rode roos
 
Posted 6 februari 2008 by Ann McDunn in Allerlei wetenswaardigheden

7 responses to “*Snik*

Subscribe to comments with RSS.

  1. Oeiiiii kan met je mee voelen soort afkickverschijnselen hahaha….>ik dacht al waar blijft die Ann toch, altijd zo trouw met reakties en grappen&grollen…
    Idd mss wat tijd over nu voor andere hobby’s of ontdek je dat je wel erg veel op/voor/aan je pctje bezig bent, er zal wellicht iets positiefs uitkomen…>Sterkte en beterschap met je pc :-))) Mis je wel! Tot gauw&LiefsBenona

  2. Lieve Ann,
    Ik had al ’n berichtje achter gelaten bij Edward toen ik ’t hoorde of zag en las natuurlijk!Heel spijtig allemaal maar kan gebeuren,mijn laptoppie heeft ook zo zijn kuren en moet eigenlijk ook nagekeken worden maar ik kan m nog niet missen,hihihi!Heel veel BETERSCHAP voor je pc-tje!!Tot gauw!!
     
    Liefs Corry en ’n pootje van onze Joep,woef-woef.

  3. Och och Ann wat zielig nu voor je .
    Ik hoop dat hij snel mag herstellen .
    Gr Tanja

  4. hoi ann wat jammer vond het altijd zo leuk wat jij te vertellen had
    maar ach weekje is ook zo ommaar zie je graag terug

  5. Tja lieve Ann, als je iedereen altijd weer wil beantwoorden en leuke plaatjes sturen enz enz, dan raakt je pc overwerkt….
    Vervelend is het wel voor je, maar wie weet ontdek je opeens hele andere interresante dingen…..?
    Groetjes

  6. Mijn GOD, Ann, wat doe je ons aan!!!!!!! Hoe moet ik nu deze week nu toch rondkomen. SNIK SNIK. Heb je soms dingen gedownload die niet door de beugel konden?. Hoop spoedig weer van je te horen.
     
    Hartelijke groet,
    Henk

  7. Ann, ik hoop dat het snel in orde komt voor je, want je zal het wel erg missen, denk ik zo. Het is nooit leuk als de computer ineens kuren gaat krijgen en zeker niet als hij naar de dokter moet.

Geef een reactie

