Bomenalfabet   6 comments

Een bomenalfabet om gewoon even naar te kijken en te lezen, leuk voor iedereen die van bomen houdt, ik sta niet in voor de waarheid. Glimlach
 
a tot en met n   o tot en met z
Posted 2 februari 2008 by Ann McDunn in Natuur

6 responses to “Bomenalfabet

Subscribe to comments with RSS.

  1. Dear Ann,
    Leuk en interessant om te lezen,eigenlijk vindt ik alle bomen mooi, maar ik ga nu voor de D van den,
    want die geeft je alles wat je nodig hebt!
    Kus,Edward.

  2. Leuk om te lezen, ik vraag me bij zoiets wel altijd af wie dat nou heeft uitgevonden, de eigenschappen van een boom,..
    Ik wist ook niet dat Yggdrasil een boom was maar het is dus als ik het goed begrijp een andere naam voor een Es.
    Groetjes

  3. Leuk Ann om dit te lezen .
    Fijne zondag
    Gr Tanja

  4. Hoi Ann.
     
    met de Xyloliet en de Zelkova heb ik niet veel maar de eigenschappen van de overige bomen zijn ook wel een beetje op mij van toepassing. De appel valt niet ver van de boom.
     
    Welterusten,
    Henk

  5. Ik hou ook van bomen,,ik wist niet dat er een bomenalfabet was Ann,leuk om hem gezien en gelezen te heben.groetjes gerrit en bedankt voor je reactie.

  6. ik was even op visite….groetjes  Claudia

Geef een reactie

