Schotland   4 comments

Na in Engeland rondgekeken te hebben wil ik nu naar Schotland, dat is makkelijk zo achter de computer! Schotland waar de steden nog afgewisseld worden door de ongerepte natuur, Beautiful Scotland.
 
Posted 21 januari 2008 by Ann McDunn in Landen en Volken

4 responses to “Schotland

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ja Ann, die kilt stond me écht goed,maar gezien de weersomstandigheden had ik wel
    mijn lange onderbroek aangehouden.
    Dat stond een beetje vreemd,maar er was toch niemand die het zag!
    Kus,Edward.
     

  2. Dear Ann, 
    Toen ik dit gezien had, heb ik de doedelzak uit de kast gehaald,en mijn kilt aangetrokken!
    Het is er schitterend hoor.
    Kus,Edward.
     

  3. Ann,Schotland is een land van ongerepte natuur en een heel apart weertype,mist en regen en laag hangende wolken,typische schotlandlicht, waarvoor  veel fotograven naar schotland gaan .Dit  hoorde ik veel op de avonden als fotograven hun avonturen vertelden,na hun reis naar schotland.Ik ben altijd een beetje jaloers geweest op die mooie plaatjes die ze dan lieten zien,spotlicht over het heuvellandschap enz.,Ik heb het moeten doen met de natuur van uffelte en omgeving.Het is hier ook schitterend,maar niet te verlijken met schotland.Dank je wel dat je dat laat zien!Hier schijnt weer de zon!Fijne dag!Je bloemetje zit in de slideshow.Gerrit

  4. ja ann dat lijkt me ook wel wat
    en heerlijk achter je comp weg dromen kost ook nog niks nu ja tijd maar daar maken we wel tijd voor wat een pracht he
    nu  bedankt voor het reisje hoor
    maaaaaaaaaaaaar ik zou er zo heen gaan alleen man wil niet mee
     

Geef een reactie

