Gewoon een grapje van Ann.   5 comments

 http://i220.photobucket.com/player.swf?file=http://vid220.photobucket.com/albums/dd306/AnnMcDunn1941/Groningen12-8-2007.flv
 Tja, ga je een dag naar Groningen naar een boekenbeurs e.d. en dan heb je je fototoestel bij je daar moet natuurlijk wat mee gebeuren dit is het resultaat. 

Hier word ik nu ontzettend verdrietig van, dat filmpje deed het gewoon en nu was het inderdaad zomaar weg! Een verbolgen Ann groet u allen en bedankt u allen voor de hartelijke lach. Kan er gelukkig zelf ook om lachen hoor!

SABOTAGE ???

 

Posted 20 januari 2008 by Ann McDunn in Amusement

5 responses to “Gewoon een grapje van Ann.

Subscribe to comments with RSS.

  1. hoi ann erg leuk heb hem nu wel gezien
    dacht echt even dat ik nu echt blond was geworden veel  groetjes van els

  2. ja ,nu begrijp ik het wel. ’t was wel gezellig zeker?
    Er moest net op dat moment hier iemand vreselijk lachen vanwegen de kieteldood, dus vandaar mijn reactie.
    Groetjes,
    Sandra

  3. Aha…ik hoor iemand heel hard lachen!

  4. hoi ann ik ben blond ha ha maar ik zie niks erg mooi ha ha

  5. Geweldig!!!!Ann …. glimlach van oor tot oor:-)))

Geef een reactie

