Gewoon leuk!   4 comments

Tot mijn verrassing stond er vandaag een foto’tje bij Slide van een dame uit Monterrey, Mexico waaruit dan weer blijkt dat een blog overal ter wereld kan worden bekeken, érg leuk! Allemaal maar vlijtig bezig zijn dan komt Nederland tenminste goed uit de bus Glimlach Overigens ben ik niet van plan om nu ineens in alle talen te gaan schrijven. Hieronder staat een foto van Monterrey en het lijkt mij daar wel mooi.
 
Monterrey
Posted 17 januari 2008 by Ann McDunn in Landen en Volken

4 responses to “Gewoon leuk!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Lijkt me nog dichter bevolkt dan Nederland. Achteraf bevalt het me wel goed hoor, hier is het nog leefbaar en bij jou ook wel denk ik! Zuid Amerika trekt me toch niet zo.

  2. dat is wel grappig ja, om te merken dat het echt ww is! Ik kreeg ook eens een reactie in het italiaans ofzo maar ik ben er nog steeds niet achter wat er staat….

  3. Dat is echt een grote stad……..bij mij heeft ze ook een fotootje gezet, alleen jammer dat je dan de spacenaam niet ziet in slide.

  4. Zo iets verwacht je toch helemaal niet he,het is een internationale gebeurtenis aan het worden!
    Overigens een mooie foto.
    Kus,Edward.

Geef een reactie

