Toon Hermans   2 comments

Absolute en tijdloze humor, zelf moet ik er nog steeds om lachen.
 
Posted 4 januari 2008 by Ann McDunn in Cabaret

2 responses to “Toon Hermans

Subscribe to comments with RSS.

  1. Blijft leuk Ann,zijn sterke punt vindt ik, dat hij eindeloos kon doorzagen over een onderwerp,en zelf
    geen spier vertrok!
    Maar deze is één van zijn beste.
     

  2. Ann,goedenmorgen ,ik heb ook weer gelachen,geweldige droge humor,je hoort het nog maar weinig meer.
    Ik maakte toen montages van zijn tektsten en van anderen,voor eigen gebruik hoor,daar heb ik veel lol aan beleeft.Dat ging toen met schaar en plakband.  Nu gaat alles met de computer,edward is sinds kort spacevriend geworden zoals je waarschijnlijk al weet,hij is ook  net als ik pas begonnen met space,ik meen aangemoedigd door jouw,wij hebben beiden de fotografie als hobby,hierbij wil ik je graag uitnodigen een kijkje te nemen op mijn space.Ik kom nog wel weer buurten.Fijne dag ann,groetjes van gerrit

Geef een reactie

