Geluk   3 comments

Geluk is een goede gezondheid en een slecht geheugen.
 
Ingrid Bergman, actrice (1915-1982)
 
Ingrid Bergman       Ingrid       bergman
 
 
 
 
Posted 2 januari 2008 by Ann McDunn in Spreuken, wijsheden en citaten

3 responses to “Geluk

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nee hoor lieverd al zou het citaat van mij kunnen zijn, het is echt gezegd door Ingrid Bergman toen ze nog jong was, GELUK is mij een te groot woord, als je tevreden bent ben je gelukkig and that’s all. Mijn geheugen werkt nog aardig al kan ik geen honderden telefoonnummers meer uit m’n hoofd en natuurlijk heb je gezondheid niet zelf in de hand, maar ik vind het een mooi citaat omdat ze er m.i. waarschijnlijk mee bedoelt dat je alles moet vergeten wat je verdriet heeft gedaan en als je dan ook nog gezond bent dan ben je gelukkig. Ingrid was in ieder geval geen dom blondje!
    Dikke kus terug.

  2. Niet alleen mijn geheugen gaat nu al achteruit, maar mijn observatievermogen is ook niet al te best!
    Natuurlijk is dit en citaat van Ingrid, maar ik was een beetje in verwarring, omdat
    zo’n uitspraak ook  echt iets voor jou is!

  3. Geluk moet je vaak zelf creëren ( althans om je gelukkig te voelen )
    Gezondheid heb je voor een groot deel niet zelf in de hand.
    Een slecht ( ter ) geheugen komt vanzelf!
    Is dit een citaat van jezelf?
    Hij is mooi!
    Dikke kus, Edward.

Geef een reactie

