Cate Blanchett een geweldige actrice!   2 comments

Één van mijn favoriete actrices waar ik eerdaags uitgebreid iets over zal vertellen. Eerst een filmpje met mooie foto’s van haar.
 
Posted 30 december 2007 by Ann McDunn in Film

2 responses to “Cate Blanchett een geweldige actrice!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Cate Blanchett is een geweldige actrice, ze was zo spooky als Galadriël in The Fellowship Of The Ring en slachtoffer in Babel, waar ze gewond lag in een marokkaans huis verzorgd door man Brad Pitt en lokalen. Een van haar sterkste rol is in Elizabeth!!

  2. lieve Ann, ik had deze categorie al bij je ontdekt hoor, ik heb nogal wat reacties geplaatst meen ik me te herinneren. Mijn "Jezusfilm" is, en blijft denk ik, Jesus Christ Superstar, de echte oude musicalfilm. Ik ben natuurlijk fan van de Judasfiguur in deze film. We kijken traditioneel elk jaar en bovendien heb ik de muziek op cd, maar om te luisteren moet ik wel in de stemming zijn. 
    liefs.

Geef een reactie

