Even winter   2 comments

22 December 2007 - De Barrage 003    22 December 2007 - De Barrage 002   22 December 2007 - De Barrage 001

Over een paar dagen is de winter weer voor even vertrokken, na het voeren van allerlei vogeltjes die ons tuintje zien als een paradijs op aarde toch nog maar een paar winterse plaatjes geschoten. Natuurlijk wél vergeten mijn jas aan te trekken zodat het ietwat frisjes was, maar ik heb mijn zin het is hier nu prachtig om te zien wat een voordeel is om in een dorp in Friesland te wonen. De wintersport zal ons voorbij gaan maar hier is het ook mooi! Geen enorme latten nodig om sneeuw te zien, overigens zou ik binnen de kortste keren met een gipsvlucht terug zijn en dat heb ik er echt niet voor over.

De laatste dagen heb ik het wat druk gehad, 50 kerstkaarten klaar gestoomd en in de daarvoor bestemde bus gedeponeerd, Bedroefd maar zoals ieder jaar krijg je altijd nog wel kaartjes van mensen die je er zelf niet eentje hebt gestuurd, nu echt niemand meer vergeten is kan ik rustig zijn wat dat betreft. Want zoals de dichteres Neeltje Maria Min al schreef: Voor wie ik liefheb, wil ik heten.

 

Posted 22 december 2007 by Ann McDunn in Allerlei wetenswaardigheden

2 responses to “Even winter

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ach ja, zelfs in het hoge noorden wil het wel eens winteren, maar het was een mooi gezicht! Jouw foto’s had ik al gezien en ik vind ze weer erg mooi. Met de kerst krijgen we regen, dus geen witte kerst wat helemaal niet zo beroerd uitkomt want inplaats van de 2e kerstdag gaan we de 1e naar Exloo. De vader en moeder van Iris komen dan ook, dus dat is wel gezellig met z’n allen. We gaan steen grillen (?) dus maar veel stokbrood naar binnen werken je weet maar nooit wanneer iets gaar wordt. Ciao brother!

  2. Was het in Buitenpost dan ook winter?
    Zelf was ik vandaag nog net op tijd, om een paar winterse plaatjes te schieten.
    Zie hiervoor mijn album " Winter in Nederland "
     

Geef een reactie

