Kerstpost   Leave a comment

Na twee dagen ploeteren heb ik dan vanmiddag de jaarlijkse Kerstpost op de bus gedaan, het worden er ieder jaar meer terwijl je zou verwachten dat het minder werd. Nu vind ik het op zich geen onaangenaam werk maar ik ben toch ieder jaar weer blij als de laatste postzegel geplakt is en ik niet meer hoef te denken "o jee, ik moet nodig beginnen met de kerstkaarten" als we er al zo’n 8 hebben gekregen Beschaamd
Posted 17 december 2007 by Ann McDunn in Feest

Geef een reactie

