Kleindochter, Geert en Ann.   3 comments

Sanne 23 mei 2003       Geert in de mieden     Ann op een strobaal
 
Bij de familieleden heb ik een héél belangrijk persoontje expres niet vermeld omdat dit een hoofdstuk op zich is, onze lieve kleindochter! Haar naam is Sanne en op het bijgevoegde foto’tje was ze 3½ jaar, het is een erg lief en mooi meiske. Sanne is geboren op 30 december 2000 dus inmiddels alweer 7 jaar. Mij noemt ze oma en haar grootvader noemt ze Pabi, in het Fries is dat Pake en aangezien ze ook nog een andere opa heeft vinden wij dat nog steeds leuk. Sanne is dol op dieren, tekent graag en vindt het bij Pabi en oma nog steeds erg leuk. Verder twee foto’tjes van Geert en mijzelf zodat ik via deze site beslist niet zal worden gevraagd hoe oud ik ben en of ik al verkering heb. Glimlach
Posted 16 december 2007 by Ann McDunn in Allerlei wetenswaardigheden

3 responses to “Kleindochter, Geert en Ann.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Bedankt, je kan wel gaan! De verkeringen die ik al kon krijgen omdat ik er niet mijn leeftijd en foto bij had gezet waren al erg genoeg, ik weet het ik ben zwak!

  2. Foutje!
    het moet natuurlijk zijn, NIET op in te gaan!

  3. Natuurlijk wil er wel iemand verkering met je,
    maar daar hoef je op in te gaan!

Geef een reactie

